Diagram included at the end of Leibniz's dissertation on the art of combinations .

ד"ר מיכל טל

ראש תחום אנגלית לסטודנטים לתארים מתקדמים; ראש מעבדת CALL

מיכל טל היא עמיתת הוראה בכירה במחלקה ללימודים הומניסטיים ואמנויות שבטכניון. למיכל תואר שני בשפה וספרות אנגלית, וכן תואר שני נוסף בלקויות-למידה. כמו כן, למיכל דוקטורט בלימודי פרשנות ותרבות מאוניברסיטת בר-אילן (2016). ד"ר טל חוקרת שני תחומי ידע שונים:

1. הוראת אנגלית בהשכלה הגבוהה ושימוש טכנולוגיה בלימוד שפה;

2. ניתוח בין-תחומי של תימות ספרותיות, בפרט כאלה העוסקות בשאלות של זהות, סובייקטיביות ואינדיבידואליות.

בין פרסומיה האחרונים נכללים:

Language Adventures in the Japanese Corporation: A Lacanian Reading of Amélie Nothomb’s Fear and Trembling “(2020)

“Double Agony: Is Literary Doubling a Cure for Suffering or Its Source? “in The Psychoanalytic Review. (2019)

מאמרה האחרון בתחום הוראת האנגלית הינו:

“Integrating international teleconferences into EGAP courses: Preparing students for real-life professional situations “. (2021, with Scott-Monkouse and Yelnevskaya)