Diagram included at the end of Leibniz's dissertation on the art of combinations .

ד"ר אלעד שניידרמן

עמית מחקר

ד"ר אלעד שניידרמן הוא אמן סאונד רב תחומי, חוקר ומרצה.

עבודתו עוסקת בצומת של אמנות, טכנולוגיה ומדע – הוא חוקר את ההיבטים הפיזיים והסנסציוניים של גוף האדם באינטראקציה שלו עם חברת הרשת. בסדרה של יצירות קוליות ורב-תחומיות, הוא חוקר את הנושא בניסיון לחשוף את המהות החומרית והפעולה העומדת בליבת החוויה האסתטית.

יחד עם המדען פרופ' מוטי פרידמן ומעבדתו, יצר אלעד את הפרויקט האמנותי-מדעי המתמשך Sync Variation החוקר סנכרון של רשתות אנושיות מורכבות. פרויקט זה פורסם בכתב העת Nature Communications והקנה לאלעד את הדוקטורט שלו בקומפוזיציה מוזיקלית מאוניברסיטת סטוני ברוק.

במהלך השנים אלעד שיתף פעולה עם אמנים רבים מתחומי המחול, הקולנוע, האמנות הפלסטית והמוזיקה. ביניהם הכוריאוגרפית נועה דר, הקולנוען דור ירון שני, האמן הפלסטי מישל פלטניק, האמן הרב-תחומי שחר דור ואחרים.

מקומות תערוכות והופעות נבחרים:
Seamus (ועידת מוזיקת ​​מחשבים לאומית) – מיאמי, ICMC (כנס מוזיקת ​​מחשב בינלאומי) – ניו יורק, Harvestworks Digital Media – NYC, מכון גתה – ברצלונה, פסטיבל האלקטרו-אקוסטי של ברוקלין, מרקין הול בלינקולן סנטר – ניו יורק, מכון גתה – ליון, מחקר תנועה (DTW) – NYC, Düsseldorf Kunstfilmtag Kunstverein Malkasten, Moves Festival – ליברפול, פסטיבל ירושלים, מוזיאון חיפה לאמנות, גלריית המדרשה – תל אביב, בית הנסן – ירושלים, מוזיאון העיצוב – חולון, מוזיאון תל אביב לאמנות, עכו פסטיבל תיאטרון אלטרנטיבי, מוזיאון פטר לננו ואמנות – רמת גן

יצירת קשר

eladshn@gmail.com

https://www.eladshniderman.com/